Dagens VILL HA!



Hade inte tackat nej till någon av dessa.
ALLA dessa färger är SÅÅÅÅ sjukt snygga. Varken för skarpa eller för svaga, helt perfekta att matcha med diverse benlindor och sådär. Kanske till och med att jag skulle kunna tänka mig att matcha det med kläder och en luva.

GAAH, vad snygga dem är. Speciellt det gröna, röda, bruna och blåa.
Nu har jag ju mejlat folk på facebook som säljer hästgrejer och frågat om saker som dem säljer, får se om dem har något som jag är intresserad av.
Annars får jag vänta till julen.
Inte långt kvar dit heller....

Kommentarer
Postat av: william

Vad tycker du om mina "Cutiepie" modell bilder som jag har tagit på min vän:D?

2011-11-22 @ 18:12:09
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test