God Morgon!

Peppar inför att åka hem, det gör jag verkligen. Även om det inte blir riktigt hem, så blir det till mitt andra hem, till Ellen, och för att fotografera kurs.
Förra gången jag var där och fotograferade när det var kurs så var det för Ewa-Kristina Pettersson. Denna gången är det Christina Drangel som kommer.
Det blir att försöka hinna skriva mellan fotograferandet, och inte glömma att ta med sig allt som jag verklige måste ha med mig.

Förhoppningsvis ligger jag fortfarande och sover när detta inlägget publiceras, men ska nog snart gå upp, måste inhandla diverse mat, packa ihop allt jag ska ha, kolla på min långa lista över saker jag ska ha med mig så jag har med mig allt, och sedan äta lunch och åka till stallet.

För idag ska vi praktiskt kunna sortera ut olika grässorter i hö.
Ver ni vad det finns för olika grässorter i erat hö som ni ger till eran/era hästar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test